.the two headed man.

Collage har jag gjort själv, skjorta H&M, Byxor H&M, Skor Dr martens
 

Idag har jag sytt klart krinolinen med blommorna på den andra bilden, har också börjat sy på den andra korsetten som ni ser på nedersta bilden. Allt ska va klart denna vecka så är lite stressad men men det ska nog gå bra. Var själv i klassen halva dagen vilket känns väldigt konstigt och dystert, ingen som sjunger, ropar eller har några andra konstiga ljud. Men just före maten kom Kajsa och då blev det fest ;)  

Efter skolan sprang jag inväg i snö yret till polisstation för att lämna in några papper för körkortet men men såklart det är fullt när man har bråttom så jag hann inte lämna in dom......... så sen sprang jag istället iväg till bilskolan på mörkerkörning. Det var ganska roligt ändå men hörlurarna man måste ha på sig var väldigt störande. Dom var väldigt varma plus att dom skavde och tryckte på väldigt mycket. Men nu har jag det gjort i alla fall.  

nu ska jag bara ta det lite lugnt och senare ikväll ska jag väl göra några uppgifter till bilskolan... :P
 
 
 
Allmänt, fashion | Dr martens, H&M, allmänt, black, black and white, fashion, herrmode, inspiration, korsett, mode, ootd, outfit, outfit of the day, party, street style, style | |
#1 - - anonymo:

Hej! Undrar om du kan göra ett inlägg om vad du tkr är bästa, viktigaste trend-inköpen för våren nu? :)

Svar: absolut kan jag göra det! :)
Robin Söderholm

Upp