.splashing.

Dagens outfit: skjorta Zara fast jag har färgat prickarna själv, Byxor H&M, Collage Stadium, Skor Dr martens
Koftan jag spray målade idag
 
Idag kom jag till skolan lite efter 8. Eftersom det inte var obligatoriskt att vara i skolan idag och imorgon så hade jag heller inte så bråttom. Jag har ganska stor tidspress så ville heller inte vara borta från skolan. har sytt på korsetten idag men har också färgat och sytt lite på en koft liknande sak ;)  
 

 Efter skolan gick jag till bilskolan för att köra min näst sista körlektion, det har gått så himla snabbt, tyckte jag just var på första teoritimmen. Nu ska jag äta lite pizza och se lite serier :)

 

 

 

Allmänt, fashion | allmänt, black, diy, fashion, herrmode, inspiration, inspo, korsett, mode, ootd, outfit, outfit of the day, paint, splash, zara | |
#1 - - Melina:

Fin blogg!

Svar: tack detsamma! :)
Robin Söderholm

Upp