.mina 5 favorit trender för män.

Denim
 

Tycker att denna trend är så snygg och cool, men på samma gång kan man göra den stilren och sofistikerad. Eftersom det är väldigt inne med 70-talet just nu så förvånar det inte mig att jeans är så pass inne.  

Bilden till vänster är prada och bilden till höger är junya watanabe 

 

Florals 

Blommor är en trend som man kan tycka är väldigt använt mönster på sommaren men jag läste att det har varit borta ett tag och började komma svagt tillbaka för två år sedan. Men tycker att man kan experimentera och ha lite fantasi. Man behöver ju inte anväda mönstret på ett vanligt och tråkigt sätt man kan ju anväda det på ett nytt och spännande sätt. 

bilden till vänster är Givenchy och till höger Topman 
 

Stripes

nderna tycker jag personligen är en av dom roligaste trenderna eftersom man kan leka så mycket med dom. Till exempel bilden till höger där dom har halva kavajen med ränder och resten svart.  

Bilden till vänster är Gucci och till höger Kenzo. 
 

Blue

Blått kanske inte är min favorit färg men jag tycker ändå att det är en fräsch sommar färg och den är lätt att matcha med andra kläder.  

Bilden till vänster är Kenzo och till höger Versace. 
 

Safari

Läste i vogue att moderna safari jackor är sommarens största trend vilket jag tycker kan vara ganska snyggt eftersom de är ganska raka och boxiga. Hittar man en jacka i en snygg färg så kanske man skaffar en till sommaren. 

Bilden till vänster är Louis vuitton och till höger Givenchy
fashion | |
Upp