.four shades of gray.

Gårdagens outfit: skor Dr martens, T-shirt cos, byxor Cheap monday, kofta Monki 

 

 

Igår gjorde jag typ samma sak som alla andra dagar, kom till skolan 8 sydde lite och sedan åkte jag hem. Sydde på korsetten som nästan blev klar ska bara provas på kunden och sedan syr jag på kantband och då är den klar. Började också på med en krinolin, vilket var lite svårare än vad jag hade trott. Men efter att ha gjort om den 3 gånger så bytte jag material och då blev den riktigt bra :)  

När jag kom hem till Bergö lagade mamma och jag mat. Det blev stekta lax kotletter med potatis, sparris och vitvinssås som är så otroligt god mummsss :) Efter det fick jag ett meddelande av min kusin Nicolina om vi skulle hitta på något. Vi åkte först runt byn några varv och sedan var vi så äventyrliga så vi tog färjan över haha ;)

Idag har jag bara redigerat bilder, ritat mönster och sytt lite. Kollade också fifty shades of grey imorse, tyckte inte riktigt att den var så jätte bra men den gick att kolla, har inte så mycket att säga om den heller.vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll men nu ska jag hjälpa mamma med maten. Vi ska laga stekt nötinnerfilé med rotfrukter, sparris och rödvinssås. 

 
 

 
 
 
Allmänt, fashion | Dr martens, allmänt, black, cheap monday, cos, fashion, food, herrmode, inspiration, inspo, mode, monki, ootd, outfit, outfit of the day, style | |
Upp