.a fashion crime.

Igår när jag bläddrade igenom min feedFacebook så såg jag att nån hade delat en länk till en blogg. Rubriken var typ om det går att ha ett förhållande 2015? Har inte riktigt haft nåt seriöst förhållande och ingen har heller varit otrogen mot mig så jag vet inte riktigt hur det känns. Men en sak vet jag att det inte är okej att vara otrogen. 

 Om man tänker mode, så om du har varit trogen kund hos...... Chanel i 30 år, köpt massa Chanel jackor, pärlor och smink och allt vad som nu finns. En dag är du ut och reser och du hittar ett nytt märke............ Dolce & Gabbana du byter helt. Du har inte handlat hos Chanel på ett tag och en dag kommer du in till Chanel med en röd spets klänning massa diamanter och en krona på huvudet, hur tror du Chanel känner sig då??? ;)  

och om nån är otrogen mot dig varför ge dom en andra chans då??? som min goda vän Oprah Winfrey nån gång sa When someone shows you who they are, believe them the first time! vilket jag tycker är väldigt bra sagt för det stämmer så bra. Ett förhållande bygger väl på ärlighet och tillit eller??? och om man inte kan lita på personen så tycker inte jag att man ska stanna för då är personen tydligen inte din själsfrände. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, fashion | advice, allmänt, black, chanel, dolce & gabbana, fashion, lace, lol, mode, oprah, red, red lace, relationship | |
Upp